GØR VENLIGST VINDUET BREDDER
ELLER VEND TABLET HORIZONTALT


HANDELS- & LEVERINGSBETINGELSER

For os er det vigtigt, at du får den bedste service. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os på,
hellerup@bocph.dk eller telefon 3965 4554
rodovre@bocph.dk eller telefon 3641 5000

Følgende vilkår og betingelser gælder for alle køb foretaget på

www.bocph.dk - www.beohelleup.dk - www.beorødovre.dk


Du handler med

Kims's Corner CVR nr. 12648235

Bang & Olufsen Hellerup
Strandvejen 100
2900 Hellerup
Tlf: +45 3965 4554
e-mail: hellerup@bocph.dk
Bang & Olufsen Rødovre
Hvidordrevej 78
2610 Rødovre
Tlf: +45 3641 5000
e-mail: rodovre@bocph.dk


 

 

PRISER

Alle priser er i DKK og inklusiv 25% moms. Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.


BETALING

Du kan betale med følgende kort Visa Dankort, Mastercard, Visa & Visa Electron eller MobilePay.

Dit kredit-/betalingskort bliver godkendt til betaling på bestillingstidspunktet. Som en del af denne godkendelsesproces spærrer din bank et beløb på din konto svarende til købsprisen for ordren. Spærringen fjernes efter et antal dage, som fastsættes af banken. Du bliver ikke opkrævet betaling for varerne, før de er afsendt.
 

Så snart vi har modtaget din bestilling, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne er din sikkerhed for at ordren er gået igennem, og vil indeholde den samlede betalingssum samt et ordrenummer. Faktura bliver vedlagt sammen med varene i forsendelsen. Den gælder som din kvittering og garantibevis. Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så skriv til os på salg@bocph.dk.


FORSENDELSE

Forsendelsen sker med GLS i Danmark og UPS i alle andre lande. Vi dækker alle forsendelsesomkostninger og leverer fragtfrit for køb over kr. 500,- i Danmark og følgende lande for kr. 100.-


• Belgien
• Danmark
• Frankrig
• Holland
• Italien
• Spanien
• Storbritanien
• Sverige
• Tyskland
• Østrig
 

Varer leveres som hovedregel indenfor 1-2 hverdage i Danmark og 2-3 hverdage udenfor Danmark, efter bestillingen er modtaget. Skulle der mod forventning opstå problemer eller forsinkelser i forbindelse med leveringen, vil du få besked via e-mail eller tlf.

Alle demo og brugte Bang & Olufsen TV kan leveres og tilsluttes gratis af vores installatør. Såfremt der skal udføres monteringsarbejde, vil dette være på seperat regning, til en timepris af kr. 695.- pr. påbegyndt time.


Såfremt du ønsker at modtage varen på en erhvervsadresse, anbefaler vi at du udfylder felterne vedr. anden leveringsadresse. Ligeledes hvis du ikke er hjemme til at modtage levering, udfyld da felterne vedr. anden leveringsadresse.


AFHENTNING I BUTIKKEN

Du er altid velkommen til at hente din bestilling i butikkerne i Hellerup og Rødovre. Ved afhentning skal en kopi af ordrebekræftelsen og billed-ID med. Reserveret vare skal være afhentet inden kl. 17 samme dag, herefter annulleres ordren.
 

FORTRYDELSESRET / RETURRET

Du har 14 dage efter modtagelsen af produktet til at fortryde dit køb. Ved fortrydelse af købet skal varen senest 14 dage efter du har udfyldt vores returformularen, returneres til følgende adresse:

Bang & Olufsen Rødovre
Hvidovrevej 78
DK - 2610 Rødovre

Returpakken bør indeholde enten originalfakturaen eller en kopi. Når du returnerer en købt vare, skal den være i samme stand som ved modtagelsen. Ved forseglede varer, vil et brud på denne forsegling medføre en værdiforringelse svarende til 20% af købsprisen. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen, og det er vigtigt at varen er forsvarligt pakket ind. Vil du returnere eller ombytte en vare, skal du selv betale returforsendelsen. Vi anbefaler, at du sender retur med Post Danmark som pakkepost, så du dermed kan spore pakken. Det er din sikkerhed for, at pakken når sikkert frem til os. Du har selv ansvaret for pakken, indtil vi har modtaget den.

Du er naturligvis også altid velkommen i vores butik, og aflevere produktet retur, eller ombyttet til andet, indenfor 14 dage.

Refundering af købesummen sker indenfor 5 hverdage efter, at vi har modtaget pakken og haft lejlighed til at undersøge den. Pengene vil blive indsat direkte på din konto.
 

REKLAMATION

Du har 2 års garanti på alle købte BeoPlay produkter fra varen er leveret. Efter 14 dage fra købsdato skal reklamation ske direkte til B&O Play. Du finder reklamationsformularen her.

 

Er varen beskadiget eller er der fejl og mangler ved modtagelsen af varen, beder vi dig straks rette henvendelse til os på tlf. +45 3641 5000 eller skrive til os på salg@bocph.dk.

Gem emballagen og hjælpe os ved at tage et billede af den modtaget pakke og mail sammen med dit ordrenummer. Det letter ekspeditionen betragteligt. Herefter tager vi stilling til, om varen skal repareres, ombyttes eller om der skal gives et nedslag i prisen.

Såfremt varen skal returneres til Bang & Olufsen Rødovre, kan du enten fremsende varen med posten eller i en af vores butikker og indlevere pakken. Varen tilbagesendes til os på din regning, efter fejlen er rettet sender vi den retur til dig på vores regning.
 

Reklamation skal ske inden rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at reklamere i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten.
 

Bemærk returning kan kun ske via vores returformular.


Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på kr. 200,00 inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne for at sende varen retur til dig.
 

VI TAGER FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE VARER MV.
 

HANDELS- & LEVERINGSBETINGELSER ER OPDATERET DEN 15. september 2017